Cenu politika

Vēstule vadībai par "cenu"

Cienījamais, potenciālais sadarbības partneri!

Mūsu sadarbības galvenais mērķis: palīdzēt Tev atrisināt potenciālos vai jau zināmos IT izaicinājumus/uzdevumus ar saprātīgiem un ilgtspējīgiem risinājumiem, atrodot to ieguldījumu, kurš Tavā IT saimniecībā būs vislabākais nospraustajam mērķim un paredzētajam termiņam, tādējādi veicinot visas Tavas uzņēmējdarbības attīstību.

Mēs uzskatam: katram ir jādara tas, kas viņam padodas vislabāk, un katram jāsaņem atbilstoši ieguldījumam. Kompetenču un cenu ziņā mēs sevi pozicionējam kā viegli pieejamus tādam klientam, kurš ir vērsts uz savu izaugsmi - viņš patiesi spēs novērtēt mūsu iesaisti un kompetenci. Savukārt tiem klientiem, kas ir pieraduši pie paziņu paziņām, kas paretam piestrādā pie viņiem IT jautājumos, mēs būsim nosacīti dārgi. Lielajām kompānijām, kurām izsenis ir savs IT dienests, mēs liksimies teju bez maksas :) Tātad - ja Tev ir vajadzība - sazinies ar mums! Jebkurā gadījumā ir vērts ar mums iepazīties!

Vienlaicīgi ar šo vēlējāmies nodot mūsu ziņojumu, ka mums IR svarīgi, lai klientam sadarbība ar mums būtu saimnieciski izdevīga, profesionāla un iespējami patīkama. Nav divu vienādu klientu un darba uzdevumu, tamdēļ vienmēr rodam abpusēji patīkamus risinājumus arī cenu ziņā. Izvēloties sadarbību ar mums un pie mūsu cenu piedāvājuma savā uzņēmējdarbībā trāpīsi "tieši mērķī".

Mēs apzināmies: jo laimīgāks ir mūsu klients, jo laimīgāki esam arī mēs. Ar prieku lasām mūsu klientu darbinieku atsauksmēs, ka ir pietiekami bieži patīkami pārsteigti un iepriecināti par mūsu atdevi un niansēto iesaistīšanos klienta uzņēmējdarbības iekšējos procesos, kā arī saimnieciskā izdevīguma meklējumos. Tur atspoguļojas tas, ka mums patīk mūsu nodarbošanās!

Ar klientu viedokli par mūsu profesionālo sniegumu aicinām iepazīties sadaļā "Atsauksmes". Savukārt, lai uzzinātu par jums unikālo IT pakalpojumu piedāvājumu un izcenojumiem, aicinām sazināties ar mums, skatot sadaļu "Kontakti"

Cerot uz profesionālu un abpusēji patīkamu sadarbību - 

ar cieņu, 
Ēriks Lūsis
SIA "iT on" vadītājs,
galvenais IT profesionālis.


 Attēla avots: interneta resurss

Kas veido cenu?

Mums neeksistē kaut kādas minimālās summas vai apjomi - visu nosaka: 

  • IT iekārtu apjoms, 
  • to ģeogrāfiskā izkliede, 
  • sistēmu sarežģītība, 
  • izvēlētais apkalpošanas līmenis 
  • kā arī objektīvi vajadzīgais Reakcijas un Pieejamības laiks!

Lai gan mums vairāk patīk tiešā saziņa, tomēr, ja atrakstīsiet visus augstākminētos parametrus mums, tad izvērtēsim un dosim Jums provizorisko apkalpošanas maksu vēl pirms apskates dabā. Uzdodiet jautājumu sadaļā "Kontakti".

Kā piemēru minam, ka ir tādi klienti, kas gadā periodā samaksā vidēji daždesmit €/mēnesī un ir citi klienti, kas mēnesī par mūsu profesionālajiem pakalpojumiem labprāt maksā vairākus tūkstošus. Klientu vajadzības ir dažādas, arī maksa par tām - atbilstoša. Tādēļ sazinamies un/ vai tiekamies un pārrunājam galvenās detaļas, lai noteiktu Tava uzņēmuma IT saimniecības uzraudzīšanas, apkalpošanas maksu.

Cena vienmēr atbilst kvalitātei un attieksmei 

Cena VIENMĒR atbilst kvalitātei UN attieksmei. “Par brīvu ir tikai siers peļu slazdā”. Esat uzmanīgi jebkura ārpakalpojuma sniedzēja izvēlē! Katram uzņēmumam ir jāzina, ko viņš var pacelt savas “nākotnes perspektīvas kontekstā”. 

Ir uzņēmumi, kuriem šodien vajag un viņiem der “lēti un labi”. Jo gluži vienkārši, tādi ir resursi un darbības specifika (skati ilustrāciju zemāk).
Ir uzņēmumi, kuri apzinās, ka šodienas resursi un plāni pieprasa samērīgu attīstību, un tie skatās uz cenu kategoriju “optimālais”, jo tas, kas tieši šodien der, viņiem rīt var nederēt, tādēļ viņi meklē risinājumus rītdienai jau laicīgi.
Ir uzņēmumi, kuru rītdienas ambīcijas ir ārkārtīgi augstas un tie izvēlas "iet uz maksimumu" vai tuvu tam, jo, lai savus mērķus sasniegtu, viņi apzinās, ka būs vajadzīgas lielas investīcijas un strauja IT infrastruktūras izveide un attīstība. Arī tas tirgū ir pieejams. 

Cienījamais uzņēmēj, kā redzams attēlā, mēs esam pieejami Tev gan šodien, gan rīt, jo kvalitātes un attiecīgi arī cenu ziņā, atrodamies "pa vidu" - starp Tavu šodienu un ambiciozu nākotni. Citiem vārdiem - mēs Tev varam piedāvāt rītdienu, nākamo gadu vai piecgadi. Viss atkarīgs no Taviem meklējumiem un vēlmēm. Savukārt "lēti un labi" nav mūsu "svara kategorija".

Katrai kvalitātei ir CENA. Atkarīgs, kādu attieksmi pret jūsu saimniecisko darbību jūs iegādājaties. Kas vienam klientam ir “lēti”, tas otram ir “dārgi”

Kontroljautājumi Tavai uzņēmējdarbībai: 

  • Cik ambiciozi ir jūsu saimnieciskās darbības vidējā termiņa mērķi? 
  • Kuri svari esat jūs? Dzeltenie vai oranžie?  


Cenas, kvalitātes un attieksmes nosacītais mērījums 
SIA "iT on" ilustrācija

Uz ko gan balstās IT ārpakalpojuma tirgus cenas? Cenas veidojas uz pieredzes, ieinteresētības, kvalitātes, attieksmes un dažkārt, diemžēl - arī dempinga pamata. Tirgus dalībnieki reti kad, no malas skatoties un neveicot IT auditu, spēj identificēt viens otra rokrakstu (attieksmi un kvalitāti), kamdēļ pietiekami bieži arī IT ārpakalpojuma tirgus cenu ziņā tiek bojāts, neatbilstoši uzturēts. 
Mēs, SIA "iT on", esam izauguši un stabili sevi pozicionējam kā optimālie minimālisti

Optimālie minimālisti ir tie, kam ir svarīga jūsu saimnieciskās darbības labklājība un attīstība. Tie izvērtē jūsu iespējas un piedāvā saprātīgas alternatīvās IT infrastruktūras attīstībā un neiet "automatizācijas" vai citas tehnoloģiju galējībās. Runājot alegorijās - jebkuru zirgu pārlieku apbruņojot, tiek ierobežotas tā kustības. Mūsu uzdevums nav ierobežot jūsu uzņēmuma kustības vai "uzlikt IT klapes uz acīm", tādējādi pārlieku noslogojot ar IT risinājumiem jūsu biznesa procesus vai budžetu. Tieši otrādi - mūsu uzdevums ir: 

  • atvieglot klienta kustības (uzlabot biznesa procesus); 
  • atbrīvot no lieka nesamā (uzticēt administratīvo slogu IT sistēmām); 
  • un padarīt ikdienas soli ērtu (saimnieciski izdevīgu). 
Lai to paveiktu, mūsu komandā ir ļoti labi speciālisti savās jomās, kuriem pienākas arī atbilstošs atalgojums un izaugsmes mācības. Un arvien, pilnveidojot savas prasmes un zināšanas, turpinām augt kopā ar mūsu klientiem, kuriem, ja reiz vajadzēs, spēsim piedāvāt servisu "maksimums".

Šis raksts ir tamdēļ, lai aicinātu Tevi neizdarīt pārsteidzīgus secinājumus par cenas vai pakalpojuma nepieejamību. Aicinām tomēr zvanīt vai rakstīt, lai uzzinātu par personalizētu un objektīvu IT servisa ārpakalpojuma piedāvājumu. Kontaktinformācija sadaļā "Kontakti".

Paldies par veltīto laiku šai sadaļai! Aicinām iepazīties ar sadaļu "Līguma veidi".

Visas tiesības aizsargātas!

 .